viernes, 4 de abril de 2008

Tornen els New Kids On The Block...no m'ho puc creure!...



Si senyor!, tornen desprès de 13 anys...sembla que han passat volant però la vida de tots ha canviat i molt!, Ara mateix he llegit la notícia, no m'ho podia creure! el meu grup!, els nº 1, els més grans...tornen!...No tinc paraules! Nomès vull saber si pasaràn per Barcelona! els vull veure!, nomès han estat una vegada a españa i si no recordo malament no va arribar a actuar en directe!, esperem que es passin per aquí perque m'encataría veure al Joey McIntyre live in concert! Per cert que com està, com el vi negre, que amb els anys millora... NKOTB are back...


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Senyora, si em féssiu el favor de passar per l'habitació dels mals endreços... Hi trobareu quelcom per a vós!

Gem dijo...

Per no posar un nou post!, ja que seria massa...ostres el que s'arriba a recordar amb una sola cançó, els anys passen però veient per you tube els videos dels NKOTB...quins anys...plena adolescència...i...torno a batxillerat...em recordo de com vestia, les meves amigues, i aquells dos germans que ens portàven de cap, perque, segons nosaltres s'asseblaven al Joey de NKOTB, i que no ens feien ni cas...però he recordat que fa 1 any passejant em vaig tovar al que m'agrava a mi, al Jose, i em vaig quedar pensant...ostres jo a aquest noi el conec...i i es va aixecar, estava en una terrasseta prenent algo amb uns amics, i em va venir...eiiiii k tal, como estas?? como te va todo???...i vàrem xerrar...vaig pensar...ups si es recorda de mi!!!! desprès de mes de 10 anys que no ens haviem vist...el que pot arribar a fer una cançó!!!...quins records....

Pep ... però posa-li Angu, també dijo...

Un altre grup que se li han acabat els calers per la droga!!!

Hombre! Que ningú els hi ha demanat, que tornin! Per què ho fan? No és just! Quin serà el següent pas? A mi m'agradaria que tornessin Enrique i Ana però ho veig una mica just!!!

Petonets!

Anónimo dijo...

Un dia podríem preparar un súper post titulat Les cançons de la meva vida, tot i que potser llavors n'hi hauria massa i ens tancarien el bloc per overbooking! :S

Si vénen en concert, t'hi acompanyo! No m'ho perdria per res del món! O, si et cal, em quedo amb la Tanik i tu te n'hi vas! hihi! O hi anem les dues i ens emportem la nena per a formar-la musicalment! :D