lunes, 14 de abril de 2008

Gaaaaaaaaaaasssssssssssssss....


Demà ja escriuré sobre coses més importantsss...Com m'ha dit algú que em coneix molt i molt bé i a qui m'estimo i moooolt...Gemma's anathomy...jejejeje...ni que em passin tantes coses, no crec que el que em passa sigui massa interessant, tot i que ultimamet...No em puc queixar, però, demà si m'inspiro...Ho deixarem aquí...Com a mínim fins demà...Parlaré de motos, ja que el Barça està com està i no mereix gaire comentari...Aquest Lorenzo està que és surt...Ben fet nano!...Ja sé que molta gent creu que és un "borde" però des que el vaig conèixer, la meva opinió sobre ell ha canviat! Si és jove, té diners, i guanya curses...Com no va ser un sobrat?...No vull entrar en si ho és o no ja que sé molt bé l'opinió de la majoría, però el que està fent té merit...que segueixi aixì...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

És un crack i ho ha demostrat! ei si passes pel meu bloc tens una cosa per a tu :)

Anna dijo...

bufffff!!! Hola!! havia de dir alguna cosa no? saludar-te i dir-te que si,és un sobrat i un borde, ei que el Pedrosa també eh... però és que amb el Lorenzo no puuuuucccc!! Visca el Valentino!! aquest any el campionat serà emocionant! petons! Anna

Anónimo dijo...

Jo també t'estimo, my precious! I és que sí que tot plegat és una mica Gemma's Anathomy, eh? (o com coi s'escrigui, que no tinc pas ganes de buscar-ho).

Jo, el Lorenzo, no el vaig conèixer, per això de ser becària i deslliurar-me del Saló de l'Automòbil l'any passat ;P, prò et farem cas! Com anava la frase aquella que li va dir a la nena??

Gem dijo...

Cesc, milions de gràcies!

Anna, sí que serà emocionant, sí...A veure que passa...

Núr, la frase, jaja...ara m'enrollaré...
Estàvem tancats a una mini habitació on feia una calor inimaginable, era el mes de juny i estàvem al saló de l'automòvil, a l'estand de la Web del RACC, ell estava signant la play 3 que haviem d'entregar al guanyador del concurs i el Pep, company de feina, li diu: "Jorge, le firmas un autógrafo a la niña que, le da vergüenza pedírtelo", i es gira cap ella i li diu "¿Te da vergüenza?, Tanik (previament ens havia preguntat el seu nom), No tienes que tener nunca miedo de nada, ¿de acuerdo? Nunca!". I no sé! Em va semblar un gran consell! I més venint d'un noi tant jove i que jo creia que era un estúpid, evidentment em va fer canviar l'opinió sobre ell!