jueves, 10 de abril de 2008

ja començaaaaaaaaa....la que m'espera....






Ostres! no sabia on em posava...ahir vaig començar el curs d'accès a l'universitat per a majors de 25 anys...i ja estic estressada..va ser un dia molt intèns però no sé com m'ho faré realment! serà durillo!!!!...Per si de cas.. aquest dissabte aprofitaem per sortir de festaaaaaaaaaaa... Que ja toca...Fa 2 setmanetes que vàrem sortir i...Realment em ve molt de gust i veient la que m'espera, entre la feina, la Tanik, la casa i ...Estudiar...Doncs disfrutarem una micona!!!! que hem de fer...jajajjuasjjuajsuajuas...Apa ! ja us aniré explicant... Per cert que dissabte pel matí vaig a la universitat d'empresarials a fer les tutorials de les matèries que hauré d'estudiar...ja veurem que passa...

Però aquest cap de setmana !!!!...a divertir-nos....Festaaaaaaaaaaaaa...

:-D














5 comentarios:

Josep B. dijo...

Ostres! Jo acabo ara el curs, tinc els exàmens aquesta setmana vinent i l'altra.

Estàs ja en el nou plà? Nosalters hem hagut de fer-ho en versiço compactada (vam començar al novembre)

Unes recomanacions, fés totes les pacs, si dubtes pregunta, pregunta i pregunta, i si no entens l'explicació torna a preguntar

Que et vaig molt bé.

(I si vols preguntar-me i et puc ajudar encantat, ja saps on sóc)

Gem dijo...

Skorbuto! Sí, ja estic al nou pla, avui he tingut la trovada d'inici de curs, molt positiva, a veure si ho puc aguantar tot el curs!
Gràcies per les recomeneacions! sí intentaré fer totes les pacs! m'he adonat que és la manera d'anar als examens amb certa tranquilitat! a veure si ho aconsegueixo!
Et dessitjo el millor pels exàmens!, ja m'expicaràs!
Petons!

Anónimo dijo...

Nena, moooooooooolts ànims!!! Ja saps que per a qualsevol cosa que necessitis sóc ben a prop! (a casa teva o a un parell de carrers de distància! hehehe)
De totes maneres tinc claríssim que t'ho treuràs! :)

Per cert! D'aquí dos caps de setmana em tocarà a mi fer una mica el gamberro abans de començar les meves cinc setmanes macabres!!
Apa, precious! Bona nit i fins demà!

Anónimo dijo...

No si ja es veu que malament no t'ho passes pas eh! Recorda que has d'estudiar :p

Gem dijo...

jejeje...Sí no em puc queixar, ultimament m'ho passo força bé!Però sí, sí !!! Tens tota la raó! He d'estudiar i molt! Ja he començat, a veure si aconsegueixo seguir amb aquest ritme!
:-D