miércoles, 16 de abril de 2008

M'han donat un premi...


Ostres...M'han donat un premi inesperat! Estic molt contenta, de veritat, per qui me l'ha donat i perquè jo des del meu modest blog, on intento escriure de tot i res, de les coses que em passen o de les que m'agradaria que passesin... Doncs m'ha fet pensar, resulta que hi he trobat gent encantadora!, que valen molt i molt la pena!, persones molt interessants i pesones de les qui es pot apendre, que sempre és important, poder aportar coses als altres i que els altres me n'aportin!, i passejar pels blogs m'omple! Hi ha sentiments, informació, opinions, respecte, diversió, estic encara com en un núvol! Val la pena quan algú em posa comentaris als posts que he escrit; em fa ilusió. Hi ha persones a qui poc o més els interessa el que em passa i el que escric, i això és fatàstic! Genial! Encara hi ha persones al món que valen, que tenen principis, que t'ajuden a seguir...

Gràcies a tots els qui em llegiu i en especial a la Núr i al Cesc! Milions de petons...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Nena, crec que és el comentari més bonic que has escrit mai... aix! i aquí, al peu del canó, llegint-te em tindràs sempre, precious!!
nanit!!

Anónimo dijo...

Ei Gem! quin perill tu i la Nur eh! jeje és broma, està molt bé el q dius em distreus, també m'omple passar per blocs, merci pel que aportes i felicitats, la cançó genial... com m'agrada! nanit!

Noelia dijo...

Gem! He aceptat encantada la teva invitació a entrar al teu blog, no en tenia ni idea... i ostres! quina currada. Espera't els pròxims mesos quan entre "toma i toma" i nits sense dormir tingui tot el temps del món per deixar-te els meus comentaris des de casa. Gràcies per compartir-ho amb mi!

Gem dijo...

Núr...mil thnxs per aguantar-me...;-) i pel que has dit!

Cesc...sí que tenim perill sí...jajaja...és broma, en realitat som inofensives...jeje...;-))

Noe...benvinguda!i gràcies!:-D