jueves, 17 de abril de 2008

Calia...????



Avui, no sé perquè però m'he llevat de molt bon humor, estava contenta, i molt! Era feliç, i mira que normalment quan plou estic...Que no hi ha qui m'aguanti! Però suposo que com que feia falta la pluja, doncs me n'he alegrat i com que era dijous i ahir vaig disfrutar i molt de la peli que vàrem anar a veure al cinema, doncs estava com si fes un sol de por!, mentre esperava el bus, queia una pluja suau, m'agrada sentir com les gotes fredes em toquen la cara, m'encanta, no sé!...
A mesura que ha avançat el dia, les coses s'han anat torçant, el dinar ha estat genial!, però quan he sortit de la feina...quan feia un sol espantós i de cop a la parada del bus...Llamps i trons i més llamps i trons...I...vinga, altre vegada...Un xàfeg que feia por, però que hi farem, necessitem aigua, ja estava bé...Jo sense paraigües...Però ha arribat el bus...I he pensat, perfecte, ja no em mullo, JA! quan he baixat del bus, la cortina d'aigüa...era "bestial", i jo sense paraigües!...bé he pensat, nomès he de creuar el carrer i ja seré al metro i salvada! JA!, no he pogut arribar a la parada del metro, estava xopa, i ha començat a pedregar!, ostres! sempre m'ha de passar a mi!, sempre!, la mania que tinc de no voler agafar el paraigües, però és que no m'agrada!, m'agrada mullar-me, però la pedregada...Ha estat impressionant!...En fí...als pocs minuts, ha sortit un sol impressionant!, vaja, que m'ha fet oblidar els minuts de pànic que he passat!, i he pensat...Calia??, doncs no sé, la pedregada, no, que ja en tenim prou amb la sequera com perque a més la pedra ens ho espatlli tot, però la puja d'aquest matí sí, sí que calia!...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

hahahaha! és que aquestes coses només et passen a tu! quan jo vaig sortir de la feina amb el nen, ja havia escampat i s'estava de conya al carrer!
a veure si avui tenim més sort, perquè ara només faltaria que se'ns espatllés el concert!
jo només espero que continuï plovent al ritme que sigui i on toca perquè els de barcelona no ens hagueu de fotre l'aigua de l'ebre, coi!

Martha! dijo...

hoola!
tombant tombant he descobert el teu blog, i si, m'ha agradat! per això em passo per aqui a deixar-te u missatge. Perquè valoro el poder de les paraule i no tothom sap com donar-les-hi aquest poder.
sort! un petó.

Anónimo dijo...

Ai Gem que això passa i dius ostres tu això calia? i calia? i calia? però vaja, avui és un altre dia i demà un altre i tindrem dies de tot...

Striper dijo...

Si que calia la pluja ara mateix millor l'aigua que el cafe.