martes, 29 de abril de 2008

Ja que el Barça ha perdut... Recordarem la F1...

Bé el Barça ha perdut... És que no podiem esperar arribar a la final!, tal i com juguem ultimament... Tot i que avui no hem jugat del tot malament!!!

Que emocionant anar al circuït !, era un dels meus somnis pendents... Ultimament no paro!, que si Estopa, que si el circuït... En fí!, espero seguir axì...

















Apa...que faig una posse... Que millor no comentar...jajaja...


...jejejeje.. aquesta la poso perquè la pose de "xulito" que fa l'amic Kimi m'encantaaaaa... aixxx... Quin culet, no??? jajajja....





Aquí teniu al Fernando Alonso... No comment... Però l'havia de posar...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Avui hem jugat bé però vaja no podiem esprar miracles quan mai tenim sort... ara a canviar i ara falta rematar...

Josep B. dijo...

Apa! Una altar fent-me les dents llargues!

I jo fent l'impossible a casa per que a la nena li agradi la F1. (Els llibres ja li agraden)

Pel que fa al futbòl ja es poden posar fulles.

Anónimo dijo...

Mira que faig pena a la foto, de tan blanca que estic, hòstia!

Com diu el senyor skorbuto, i sense ànims d'ofendre el Cesc, ni a tu, Gem, el barça ja s'hi pot fotre un bon tou de fulles, per gilipolles tots plegats i per dropos, coi! Sembla mentida que tants diners com cobren siguin incapaços de moure el cul!

I parlant del culs... el del Raikkonen... a veure si es treu la granota i ens l'ensenya, perquè jo no l'hi acabo de veure gaire bé! ;P

Gem dijo...

guaaapaaaa... Una miqueta d'imaginació, que el noi cos té!!!!jejejeje... No em diguis que no!!!
Pel que fa al Barça, no tinc esma ni per parlar... Mira que vaig patir ahir!!!

Cesc: Hem jugat bé però no com per passar a la final!, s'ha de fer neteja!!! Que un noi de 17 anys hagi de salvar un partit no és just!

Skorbuto: Ja li agradará, ja veuràs, però tu no tenies examens??? com han anat???