martes, 13 de mayo de 2008

ZzzzzZzzzzZzzzzZzzz...



Desprès de 3 dies moooolt intensos, ahir la nena va tornar de colònies, vàrem arribar a les 18:15 de la tarda a casa, i estava afonica, cansada i de molt mal humor...

Li dic... vinga que donat que ha plogut molt aquest cap de setmana, et mereixes un bon bany relaxant... Desprès soparàs i a mumi aviat... ves-te desvestint mentre omplo la banyera, d'acord??... La vaig deixar a l'habitació desvestint-se, mentre omplia la banyera, no crec que triguès més d'un minut a tornar... estava dormida sobre el llit!!!! Vaig pensar, pobreta, millor la deixo dormint que li farà més bé... S'ha despertat a les 7:30 d'aquest matí... gairebé 14 hores ha dormit...

S'ho ha passat de por! Sort en tinc que de moment això nomès passa una vegada a l'any! :-DD

4 comentarios:

Josep B. dijo...

La meva es dorm al cotxe, la possem a la cadireta i quan ens adonem ja ha caigut.

Oi què es veuen mes maques (i macos) quan dormen?

Anónimo dijo...

La petita! Jo també em fotia unes santes dormides quan tornava de colònies... Quins records!

Gem dijo...

Síííí... Quan dormen sembla que siguin uns/es Sants/es, estàn tant monos/es... jejejej...

Anónimo dijo...

Mumi... això també ho dic jo! t'agrada veure-la dormir oi? són més tendres! però quan es desperten són terribles!