miércoles, 7 de mayo de 2008

quin fàstig...

Que nomès han guanyat la lliga! Que no és el millor equip del món... Òstia! Estic indignada...Uppsss penalt de Puyol per tocar amb la mà la pilota... Upppps, ja era el que faltava.... Valdès... Para-laaaaa... Noooo... Gol dels espanyolets... És patètic... Mirar Telelicinco és una mèrda... No saben fer res ! Entre Ot, les retransmisions de F1 i ara això... Cada día estic més orgullosa de ser CATALANA tot i que el Barça no cumpleixi, la propera temporada ja és veurà... Que no han guanyat més que la lliga... Prefereixo veure el partir de la selecció Catalana amb Argentina... Apago la tele JA!, no val la pena... Ufff casi marca el Messi... Va paradon de Iker...Són patètics, el pitjor de tot és que el Madid és una merda d'equip... Pobre Guardiola... El que li espera la propera temporada... No tinc més que dir... Sóc Barcelonista i Catalana i PUNT.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL... D'Henryyyyyyyyyyyyyyyyy... Aaaaaaaaaalllllllllllllllllllllleeeeeeluuuuuuyaahhhhhhhhhhhh.....
Expulsaaaaan al Xavi?¿?¿?¿? No m'ho crec... A la merdaaaaaa...totsssss...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

No m'en parlis Gem... buf...

Anónimo dijo...

Un mal día lo tiene cualquiera, sino mira al zaragoza :P

Josep B. dijo...

En èpoques així me n'alegro de ser un bitxo rar a qui no li agrada el futbòl (me'l van fer avorrir de petit)

Anónimo dijo...

huax huax huax!
encara sort que el nàstic va guanyar!!
el barça foten pena amb el parell de capullos que tenen al camp corrent amunt i avall. espero que en Guardiola el faci anar ben rectes!