sábado, 10 de mayo de 2008

...M'hen vaig de colònies...















Dissabte 10/05/08, 6.30 am:
T: Mamaaaaa, va llevat que vull esmorzar.
G: Espera't una mica més que és molt aviat...
T: No mama, que a les 9 hem d'estar a l'escola! Que sinó l'autocar marxarà sense mi.
G: Carinyo, a les 9 serem al punt de trovada i et prometo que l'autocar no marxarà sense tú!
T: Va mama, que vull esmorzar, puc jugar una mica a l'ordinador?
G: No pots jugar a l'ordinador ara, són les 7am del matí, va que et faig un colacao, i hauries de menjar alguna cosa...
T: Uixxx... Mama, ara no tinc ganes de menjar res, el cor em fa "bum, bum, bum...", recorda que m'he d'emportar un entrepà per esmorzar quan arribem a la casa de colònies...
G: Sí dóna, ara anirem a comprar-lo on sempre, però va pren-te el colacao, que ahir gairebé no vas sopar.
T: És que no en vull més...
G: Vinga, va fes un petit esforç i vesteix-te... Però primer rentat les dents i la cara...
T: Mama, ara em fa mal la panxa...
G: Carinyo, no estiguis tant nerviosa... Va arregla't, que jo em vaig a dutxar...
T: Mama, marxem ja?
G: Carinyo, no són ni les 8am, si cada dia fossis tant ràpida no aniriem sempre amb presses... ehhh!
T: Va mama (amb la motxila plantada a l'esquena)... Marxem, ja???...
G: Va, agafa-ho tot, que marxem ( Són les 8:30am)
T: Saps que? Aquesta nit ens llevarem per menjar xuxes... jajajaaa... Les he agafat oi?
G: Sí les tens a la butxaca petita del davant, però no us passeu, ara, a veure si us fan mal...
T: No mama, si saps que a mi no m'agraden gaire...
G: Va posa l'entrepà a la butxaca de dalt avans d'entrar al metro...
T: Ostres, ara comença a ploure...
G: Us ho passareu bé igual!...
T: Que bé, ja queda una milèsima menys per arribar a l'autocar...
G: Com estàs?, més tranquila?
T: No, cada vegada el cor em va més ràpid!
G: Va, si això ja està fet!, quina ràbia la pluja!, i quin vent que fa...
T: Ja veig l'autocar...
G: Bé ja hem arribat...Ho veus... Les 9 en punt...
...(veus de nen/es)...Taaaniiiiiiiikkkkkkkk, Taaaaannnniiiiikkkkkkk....
T: Holaaaaa...(diu als amics i amigues)
...Abraçades, petons, abraçades... Parlen... Xiuxiuegen...
T: Mama, fes-m'he un petó per si de cas m'en oblido desprès...
G: (Petó) passa-ho molt bé carinyo, disfruta i no facis res que jo no faría! (Petó)
T: Si mama... (Petó)
...crits, empentes, més crits, riures...
T: Mama, un altre petó...
G: (Petó), vinga que ja queda poc...Passa-ho bé...
Monitores: Ara passarem llista, quan us cridem, poseu la motxila a l'autocar i pugeu...
...
...
...
Monitora: Tanik...
T: Jooooooooooo...Jooooooooo...(aixeca el braç)
....UeeeeeUeeeeUeee (els pares/mares cridem cada vegada que un puja al bus)...UeeeUeee...

(Bé ja ha pujat, que contenta que està...tot i la pluja s'ho passarà "teta" com cada any, Penso...)

Ara toquen les despedides des del bus...
T: (senyals amb la mà , com si plorès... i enviant pentons)
G: (enviant petons...)
... (durant 10 eterns minuts)...

9.35am.

En marxa...L'autocar arrenca camí a Aiguafreda...
...UeeeeUeeeeeUeeeeUeeeee...cridem els pares/mares...UeeeeUeeeeUeeee....

T: Adéuuuuu ( amb les mans)
G: Adéuuuuu (amb les mans)

... Un any més, marxa de colònies... Passa-ho bé amor meu, ens veiem dilluns...

4 comentarios:

Josep B. dijo...

Ja ho fan això d'aixecar-se d'hora el dia que no hi ha pressa.

La meva encara és petita per això però ja li arribarà, i al meu, quan l'acompanyo, és a l'avió.

Cap de setmana lliure eh?

M'ha agradat això de "no facis res que no faria jo.", si la nena sabés ... ;)

Anónimo dijo...

Que mona la teva nena! jeje això de llevar-se aviat un dissabte costa eh :) espero que s'ho passi d'allò més bé :) i tu tb!

Gem dijo...

Skorbuto: Sí la teva és petitona per ara, però el temps passa ràpid i ja veuràsssss... Quan és un nen és més fàcil...

Cesc: Sí ke és mona...però massa llesta... Estic acostumada a llevar-me aviat..però... Avui venia de gust dormir... Tot sigui per la nena... De totes maneres, avi bi havia de sortir i al final m'han liat... Aixì que a passar-ho bé toca... mil petons guapo! :-D (a veure quan t'apuntes a sortir amb nosaltres... )

Anónimo dijo...

aix... les colònies! Quins records! Segur que s'ho passen de conya, tot i que el temps no acompanyi gaire...
Que bunika ella amb els seus passadors!
I pel tema de dormir! Ja dormiràs demà! Que amb aquest súper cap de setmana, ens ho podem permetre!