miércoles, 21 de mayo de 2008

... Aquest m'agrada molt més...

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Bueno, bueno, bueno! La Gem atrakativa! hehehe
Lo meu sí que té poca credibilitat: quan digui que m'ha sortit la Phoebe, les Beijing Girls no em creuran!!!

Quin fart de riure! Estic malalta! He fet el de House, Anatomía de Grey, Heroes, Desperate housewife, you leading man... Un desastre!!!

See you in about an hour!

Gem dijo...

JO tb he fet més... això enganxa... Jajajjajjajjaj...

Gem dijo...

ara faré el de Hgh School musical... LI faré demà a la enana... i el puclicaré... jajajjjajaj

Anónimo dijo...

Veus akest personatge ja m'agrada mooooolt més jeje :)

Gem dijo...

... A mi tambéeeeeeee... Jajajjajaa... petons:-D

Josep B. dijo...

Jo desprès de l'anterior ja no vull provar més.

Gem dijo...

jajajja... :-D