jueves, 29 de mayo de 2008

...303 km/h... Woooooow


... A les 6.33 min. Sortim de Barcelona Sants, ha estat molt puntual, nomès sortir han anunciat que posarien una pel·licula, El ultimato de Bourne, que bé perquè la volia veure! M'he posat els cascs i he mirat la peli, de tant en tant anava mirant a quants km/h anava els "bitxo", 150, 199, 200, 250..299...303km/h és el màxi que he vist... Increible! no ho semblava en absolut!, he vist tota la peli, m'ha encantat!, quan s'ha acabat, m'he aixecat, he anat al servei, i he pensat ves a la cafeteria a pendre un café... Són les 9 menys vint! del matí, he estat esperant al café, he fet una trucada... i les 9 menys pocs minuts... Ja estàvem entrant a Atocha!, a les 9 baixava del tren! Directe, Barcelona -Madrid... Sense parades... 2h 30min! Ha estat una molt bona expriència! Us la recomano si heu d'anar a la "capital"...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Són unes bèsties eh! pim pam et plantes a madrid :) i jo que sempre anava amb els alvia i la resta... arribar a Atocha m'encanta. Salut!

Gem dijo...

Realment és una passada!...De fet hi vull tornar amb la calma... I la gent d'allà amb mi fantàstica! De veritat!
Petons!