miércoles, 17 de septiembre de 2008

Mama miaaaaaaaaa...

No aniré a veure el musical a Barna perque en castellà no les vull escoltar, a més la Nina... Ho sento però que es dediqui a OT... La peli... Per mi genial, hem esperat a que tornès la Tanik per anar-hi i l'espera ha valgut la pena!

Posaré una cançoneta per animar-vos una mica...



Eva... Ja deiem que faltava aquesta.. Ehhh... Menys mal que ens vàrem quedar fins al final... jejejje. Felicitats, 34 petonassosssssss... Vinga anima't! ;-)

Vane... No vas venir... Tu t'ho vas perdre! A veure si la veiem... Que val molt la pena... :-D

Tanik & Carla... Sí... Estàvem plorant... Ja us tocarà a vosaltres... Muaks :-D

Tete... Baixa-la!... Que ens disfressarem les nenes... I farem un "Waterloo" familiar... jejejeje, la Carli i Tanik de "principals"... L'Eric i l'Alan de cors.. jajajajajaja... (per no dir tu i el Jor com els protas de la peli... juasjuasjuasjuas...)

Monica... Te acuerdas???? (La boda de Muriel)... La tenemos pendiente de Karaokee... ;-D

Que "gros està" el Colin!!!! Mare meva!!!, però segueix tenint allò...

Cuki... Aquesta la cantes des dels 2 anyets... No m'extranya que la cantesis al cinema... muakis...



La versió d'Erasure, va marcar un gran estiu als 19 anys!




Money... Aixxxx... Diuen que no dona la felicitat... No segur que no, pero saber que no t'has de preocupar per arribar a final de mes segur que una mica ajuda...


SOS... Que dir...


Chiquitita... Em recorda a la meva infantesa, hi havia un programa els divendres per la tarda que començava amb aquesta cançó... Fa molt d'això...

2 comentarios:

Sergio dijo...

Jo el vaig anara a veure a New York... Tot i que el meu anglès es fluixet, s'entenia força i s'havia d'anar a Broadway :)

Gem dijo...

Home... Broadway, és Broadway!!!... No comparem!!! jejeje!!!!... :-D