domingo, 21 de septiembre de 2008

Vicky Cristina Barcelona...

... No m'ha acabat d'agradar... No és fa gens pesada, és una comèdia, però si i director no fos el Woody Allen... No sé, em van agradar molt més match point i el sueño de casandra (aquesta ultima molt)! Però que hi farem! La música està molt i molt bé! La cançó molt encertada, la Pe i en Bardem, molt còmics, l'he vist en català, però crec que s'hauria de veure en versió original (vull veure si es parla català o nomès castellà i anglès, més que res per l'escena que passa a la fruiteria on els noms de les fruites estàn en castellà... Perquè desprès diguin a Madrid...) M'han faltat més actors Catalans, que en tenim i de molt bons, de la ciutat, m'han faltat cosetes, crec que m'agrada més New York com a ciutat de les seves pel·licules. M'ha decepcionat una mica, però una peli d'en Woody Allen i a Barcelona, doncs és per estar orgullosos!




Canviant de tema... He trobat, Suprem en francès... Fa gràcia...

No hay comentarios: