jueves, 25 de septiembre de 2008

Festa Major...


Ahir estava massa cansada per escriure... Va ser un dia molt i molt esgotador! No vaig parar!
Era molt aviat quan ens vam despertar, tot i que la nit anterior vàrem anar a dormir tard, la Tanik va anar sola al cinema amb els seves amigues per primera vegada! Va anar a veure Mama Mia, s'ho passar d'allò més bé, però vàrem arribar a casa sobre els 12 de la nit, si, resulta que les nenes van anar a la sessió dels 8.30 del vespre!
Doncs quan ens vàrem despertar, em diu... I si anem a la plaça St. Jaume a veure els Gegants i els castells?? I ho vàrem fer, al migdia erem allà, com que estava ple de gent no vàrem poder entrar a la plaça, però és va dedicar a fer fotos... Per cert... Molt i molt dolentes... Però ens va agradar molt, a la Tanik sempre li han agradat els castells, quan viviem a Castelldefels sempre anavem a la plaça de l'esgèsia a veure-l's, i a rius i taulet, quan viviem a Gràcia, també hi vàrem anar un parell de vegades, però mai havia anat a la plaça St. Jaume, i li va agradar molt, les fotos els va fer ella, als castellers de Sants (pels que tinc moooolta simpatia) i als de la Vila de Gràcia.

Com que els nens, els meus nebots, estaven cansats i tenien gana, vam decidir anar a dinar... Quin dinar... És van portar els 3 (Tanik, Eric i Alan) fatal! Quan vam tornar a casa, a la poca estona, la Tanik va marxar amb el seu pare cap a Sabadell, havien sortit al migdia de l'hospital amb el seu germanet, el Jan, i volia passar la primera nit amb tots ells, i sobretot amb el seu pare...

Per tant, vaig aprofitar per veure al Barça... No tenim defensa... Hem d'espavilar! Quin patiment! Guardiola, fes el favor de fer jugar més al Bojan!

I llavors tocava piromusical! No em va agradar tant com d'altres anys, però si que va servir per recordar "vells temps"... I el que em va agradar i molt va ser escoltar "Angels" (sempre posen alguna del Robbie al piromusical)amb els focs i la font!... I ja a casa... vaig caure rodona... I avui no podia... Em faltava corda... Però que hi farem! La festa major és nomès una vegada a l'any, no?? Doncs tocava gaudir-la! Espero que ho hagueu passat tant bé com jo!

No hay comentarios: