miércoles, 12 de diciembre de 2007

Pep.....


Avui no estic d'humor per gaire coses...nomès diré:
...Pep...Toca'm....jajajajaja....És que des que vas plegar del RACC aquest dilluns que no t'ho he pogut dir...Des que no treballes aquí, i això que només fa 2 dies, resulta que ja no menjo mandarinessssss....aixxxx....com se't troba a faltar per aquí... Ara amb qui parlaré de les meves "paraonies"...?

Ens veiem aviat a Barna o Mallorca...tant és...


...ja saps...petons Nin...

Gemma
P.d: Ja sé que m'estic tornant molt seria ...prometo a partir de demà tornar a ser la Gemma de sempre... ;-))

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jo vull la llista del top ten de les frases de la gemma!!!!!!

la serietat també està bé, de tant en tant, no?

Anónimo dijo...

jajajajaja...doncs el post previst per avui es la Ostia de melacòlic!!!!!

Anónimo dijo...

Si, he marxat, però sempre hi seré.
Mira que es difícil fer-me callar a mi, però no sóc molt d'escriure als blogs. I mira que vaig ser un dels promotors d'aquest. Bé, ninets, mos veim divendres al buffet, pufet, fumet... o com putes es digui, sempre serà l'IMPERATOR.
I si, Gemma, si que et tocaré...