jueves, 27 de diciembre de 2007

Ho, ho, ho... Seguim sent els 4 magnífics...


L'escola és tancada,
hi ha llum al carrer,
la senyora Pepa saluda el carter,
«Que tingui un bon dia, avui és Nadal,
que té una carterta?, que té una postal?»
«Li dono una carta del seu fill Pascual,
que des de Suïssa li diu: " Bon Nadal"».
Carla i Eric, Nadal 2007



Quins records, les nits de Nadal, esperant cagar el Tió, mentre els pares, tiets i avis acavaben de sopar...i nosaltres, mentrestant, com no podia ser de cap altra manera, remenàvem tota la casa buscant els regals, a veure quin dels 4 els trovaba abans... Crec recordar que un any sí que els vàrem trobar...o m'equivoco???? Quin dels 4 era el més entremaliat??? Jo crec que el títol està entre l'Eva i la Vanessa; el Miquel i jo érem els...angelets...jejejej.... ;-) Tanmateix, ahir em vaig adonar que, tot i tenir tots 4 la trentena...seguim sent els 4 magnífics....jajajajaja...i, si no, aquí teniu...
http://www.elfyourself.com/?id=1828735272 (que friks que som...jajajajaj...ahir els 4 fent l'Elf...)


http://www.elfyourself.com/?id=1814018345 (els babys, elforitzats...jajajajajjaa...iaies...agafeu un cleenex, que us caurà la baba...)


No hay comentarios: