miércoles, 19 de diciembre de 2007

Menjar Zero...beguda...moooooltaaaaaa...

Parlem-ne...a veure...deixem clar una cosa...si et conviden a un cocktail, abans vés a sopar, ja que hi haurà molta beguda i poca teca'... No tinc paraules, no tinc records (sí, alguns records, sí que en tinc), però em consta que no sóc l'única, és a dir, els Web... vàrem ser l'ànima (i els 'desfassats') del cocktail de Nadal el passat divendres 14 de desembre a la sala Duvet de Barcelona. Això de començar la festeta a les 8 de la tarda, ens va passar factura...a les 9.30 del vespre ja portàvem una marxa que era de rècord!!!! Però va estar bé... Jordi, Erik, Albert, Oscar, Dani, Núr...i Gemma... Res millor que les fotos per a recordar el que no recordem... jajajajajajaja...
Jo us dic que mai més no la tornaré a agafar així, us ho ben asseguro...


http://picasaweb.google.es/sopars.racc ( aquí teniu les fotos...)

Lo del Pep va ser massa; me'n vaig assabentar dilluns: ballant sembla que es va trencar el menisc...
Per cert...gràcies a tots els ex-web que vàreu venir desprès (Georgina, Ignasi, Manel, Xavi i sobretot...Pep...mil petonets...espero que demà et diguin que no tens el menisc trencat!!!!, ahhhh i a la meva germaneta que també va venir...)
P.d.: Quines fotos, quina mania a fer fotos al coll i als pits i tal... Nois, 3 càmeres de fotos simultànies són moltes...ehhhhh...jajajajaj...
P.d.2: Mola el quadre del Haring que he triat, ehhhh!!!!! ;-))

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Esta ha sido una de las fiestas más grandes que ha parido RACC en toda su historia!
Definición: BESTIAL!
Espero que todo el mundo tenga muy gratos recuerdos de la fiesta.

Anónimo dijo...

Jo crec que vaig fer bé de marxar abans d'hora... No vull ni imaginar-me com hauria acabat... hehehehe! Ara, això sí, m'ho vaig passar de putíssima mare!

La imatge genial! Només hi falten un parell de camises blanques amb una taca de vi negre i un barret vermell amb trenetes de Mare Noel...

Hem quedat retratats, prò que visquin els Weberos (¿o Güeberos?).

Anónimo dijo...

jajajajaj...gratos seran pero recuerdos...eso ya no lo creo...jajajaja...empezando por ti... ;-)) ahora el bailoteo que nos pegamos ! parece que estuvo bien, no???, dices que nos miró todo el mundo...jejejeje... :-D
Gemma.

Anónimo dijo...

Ei Gemma!he intentat veure les famoses fotos però google les ha tret! com deuen ser!
a veure si me les envies al meu correu.
Un petó!
Bàrbara