jueves, 20 de marzo de 2008

Per al món només ets algú, prò per a algú ets el món...

Bé avui és un gran dia! Per fi ja ha arribat la Setmana Santa, això vol dir dies festius, que sempre vénen molt bé! Avui quan m'he llevat, he fet el que faig cada dia: he posat la ràdio. I mentre em prenia el cafè, imprescindible per començar el dia -sobretot perquè ahir vaig anar a dormir més tard que de costum!- Han dit una gran frase: Per al món només ets algú, prò per a algú ets el món... I que maca és aquesta frase! Tinc ganes tornar a ser el món per a algú i que aquest algú sigui el meu món!, en el sentit de la frase, ja que en el meu món hi força persones i espero ser part de molts móns!!!! Però no sé si és la primavera, que la sang altera o què!, que aquesta frase m'ha fet recordar els bons moments viscuts i somiar desperta en els que han de venir, o els que m'agradria que vinguessin!...Aaaaiiiiixxxx No m'enrotllo més que encara em posaré melancòlica! I no ho vull!!!! Tot arriba, i crec que no trigarà gaire a arribar!




Però ara...les bitlles! Per fi he pogut recuperar el vídeo i aquí estàààààààa...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

nenaaaaaaaa! primer que tot: merxi per no penjar el meu, de vídeo! hihi

en segon lloc, of course you're a big beautiful part of my world!

en tercer lloc... quines ganetes d'enamorar-se que tenim, eh? hihi! la veritat és que és una de les sensacions més grans del món, el fet de... bé, et deixaré que ho posis tu en el comentari següent! prò enamorar-se és fantàstic, tot i que és millor... aquella frase de moulin rouge que sona millor en anglès que en català! :D

Anónimo dijo...

Aquesta frase la vaig sentir fa molt temps i me la van escriure i la tinc penjada encara a l'habitació, dóna esperança oi? Apa a cuidar-se!