miércoles, 9 de enero de 2008

Començo un nou camí...


Todo pasa y todo queda pero lo nuestro es pasar, pasar haciendo caminos, caminos sobre la mar.
Nunca perseguí la gloria, ni dejar en la memoria de los hombres mi canción; Yo amo los mundos sutiles, ingrávidos y gentiles como pompas de jabón.
Me gusta verlos pintarse de sol y grana, volar bajo el cielo azul, temblar súbitamente y quebrarse...Nunca perseguí la gloria.

Caminante son tus huellas el camino y nada más; Caminante, no hay camino se hace camino al andar.
Al andar se hace camino y al volver la vista atrás, se ve la senda que nunca se ha de volver a pisar. Caminante no hay camino sino estelas en la mar...


Després del primer gran "esdeveniment" de l'any, que els que em coneixeu bé ja sabeu quin ha estat i que m'ha servit per dir: PROU!, aquí estic i ja n'estic FARTA!. Torno a estar amb vosaltres, els qui realment voleu compartir, ni que sigui, una estoneta d'això que en diem vida, amb mi! I SÍ!! la Gemma ha començat l'any positiva i amb més força que mai!

Crec que hi ha senyals, moments, persones que et fan veure les coses més clares, que per dir-ho d'alguna manera et fan obrir els ulls, i el dia 1 de gener del 2008, la Gemma va obrir els ulls, i més que mai, ha tancat definitivament un cicle, que ha durat massa: 3 anys són molts anys, però ara ja està. Necessitava fer neteja, i que TOT el que tenia (materialment parlant) hagi desaparegut i ho hagi de tramitar tot, vol dir que ja he fet neteja!...m'ha costat, i molt!, però finalment! ho he aconseguit! Alelujahhhh!!!...

Vaig néixer al barri de Gràcia, el mes d'agost, feia molta calor, eren les festes de Gràcia (potser és per això que m'encanta la festa! i estar amb gent) i aquella mateixa nit a la plaça del Sol actuava el gran Serrat. A més, a casa, els meus pares sempre l'han escoltat. Forma part de la meva infantesa, adolescència i present i amb la seva cèlebre cançó, és ell qui millor pot descriure el que sento ara mateix...No s'ha de mirar enrere, sí endavant!, el passat , passat està, el futur és massa lluny, el present és el que tenim, però compte!, serà passat en res...

Diuen que a la tercera va la vençuda... és la meva tercera etapa... em pregunto...quantes més n'hauré d'acabar i començar???...les que faci falta!!

Petons a tothom...




7 comentarios:

Anónimo dijo...

Nina, estic content que t'agafis el nou any amb tan bon anim. Nina, les coses bones només els hi passen a aquells que les busquen. I lo bo de que les coses no vagin bé, és que tenim tantes vegades com volguem per tornar-ho a intentar, no com als videojocs que només tenim tres vides, jejeje.

Bueno nina, per a que "les nostres noves vides" vagin el millor possible. I per cert, encara que la canti en Serrat, el text d'aquesta canço és un poema d'Antonio Machado, que lo sepas, eh.

Vinga, a veure si ens veiem.

Ah, una cosa, Albert, o a qui sigui o a qui li pugui dir a l'Albert, quines pàgines web fas servir per buscar vols per internet.

Gem dijo...

Guapooooo!!!! aiiii quina ilu que m'hagis escrit!!!

Es que parles tant bé!!!...aixxx...com et trobo a faltar...tú també amb nova vida, ehhh!!!!... tens raó, tenim tantes vegades com vulguem...a veure si les aprofitem !! :-DD

Eiiii...tu i jo tenim una muscle pendent, així que avans que marxis, o no...hem de quedar, ehhhh!!, ja em diràs, quan vulguis!, com si vols algun d'aquest dies que venen del weekend...

P.d.: Ja sé que és un poema d' en Machado, que es pensa vosté!!! que jo també he anat a l'escola, he estudiat i a casa meva hi ha tradició literària...tot i que no ho sembli...preciós...jejeje...

Anónimo dijo...

RESUM DE LA JUGADA:

- "... anava a la bolera a jugar a golf"

- "algú té paraigües?" "jo tinc (o)varis"

- "sé un acudit que m'invento"

Gem dijo...

jajajaja...o sigui que jo tinc (o)varis...no m'en he adonat...he dit això????...

Veieu com l'Erik nomè ha escrit 2 vegades al blog! es incapaça de fer-ho...!!!!!

Ara bé...si no fos per mi, de que riurieu!!!!, l'hora d'avui, com a minim equival a 5 sessions de gym!!!

:-DD

Gem dijo...

Per cert, nomès queden 2 setmanes per l'esquiada! i llavors qui riu l'ultim riu millor...de tots nosaltres...qui sap esquiar????, sóc l'única????..jijijiji com riuré....
:-DD

P.d.: jajajja...Erika...te he cambiado de sexo...eso te pasa por no escribir en mi blog!!!...ajjajajja

JGil dijo...

Bueno aixo encara esta per veure... jo se jugar a billar.., jo se jugar al futboli, jo se jugar a golf en una pista de bitlles, bueno bueno.....

I tu erik, vigila, que ara podries estar embarassat tb! Jajaja

Anónimo dijo...

Em sembla fantàstic que amb un dia i mig que sóc fora m'hagi perdut tantes coses... Hauré de deixar de fer vacances i venir dilluns a treballar... NI BORRATXA!!!! hihi

Gemmeta, on Monday we'll go to shake our sexy boody's!! hihi I ja vam passar el pont del nou any juntes, així que espero que encara quedin moltes i moltes coses que farem plegades!

I per molt que n'hi hagi que diguin que allò de "Vaig néixer al barri de Gràcia..." és massa personal, jo crec que t'ha quedat un comentari preciós! Aquest any serà un bon any, tinc un bon pressentiment! ;)