jueves, 17 de enero de 2008

10 milions de petons infinits amore...cuki meva...

...I could stay awake just to hear you breathing
watch you smile while you are sleeping far away and dreaming, I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment foreverver, every moment spent with you, is a moment I treasure...

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'cause even when I dream of you
the sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe and I don't wanna miss a thing...

Lying close to you, feeling your heart beating, and I'm wondering what you're dreaming, wondering if it's me you're seeing, then I kiss your eyes and thank God we're together, and I just wanna stay with you in this moment forever, forever and ever... I don't wanna close my eyes, I don't wanna miss one smile, I don't wanna miss one kiss well, I just wanna be with you right here with you, just like this, I just wanna hold you close, feel your heart so close to mine, and stay here in this moment, for all the rest of time...
...jejeje...t'he posat la cançó que crec que més t'agrada de totes, suposo que és per els records que porta l'escoltar-la, oi ????...
...Feia fred el dilluns 19 de Gener del 1998, però també molt de sol, eren les 15:50 hores quan vas sortir i el primer que em van dir, va ser: " es molt petita " ...940gr i 37cm, era la setmana 31, tenies pressa per sortir!, jo no et vaig poder veuere fins passats 2 dies. Des del primer moment vas haver de lluitar per tirar endavant, i com no podia ser d'altre manera, vas lluitar i tant!, el 4 d'abril sorties de la Teknon, desprès de 75 dies a neonats, i amb 2kg 400gr... però mira't ara...fent 4art i amb una mitja de Notable!...
Carinyo meu...com podria resumir els teus 10 primers anys de vida???, 10 anys son molts anys i has viscut moltes i moltes coses, unes genials, d'altres que pot ser millor oblidar, però el que cal que recordis és que t'estimem molt i que ets la millor filla que uns pares puguin tenir!, i que millor que recordar els teus 10 anys amb les fotografíes dels moments més divertits i emotius que hem viscut tots els que t'estimem!
A N Y S
I
A N Y S
P E R
M O L T S
A N Y S ... Booooooonikaaaaaaaaa mevaaaaaaaaaaa!
Petons infinits
Mama muaaakis...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

PER MOLTS ANYS, TANIK!!!
Que continuïs creixent tan guapa com ets (que ta mare ja ens ha ensenyat unes quantes fotus teves) i molt artista!

Anónimo dijo...

Sa nineta ja té deu anys, eh. Segur, Gemma, que deus pensar que no fa res encara estava a l'hospital a la incuvadora, i ara ja és tota una doneta, i amb novio, jeje.
Bé sigui com sigui, quina filla més maca que tens, però és normal, té un bon mirall en qui fixar-se.
Bé, ja ens diras quin dia i a quina hora és la festa al chiquipark, jeje.
Vinga, fins dimecres.

Anónimo dijo...

JA FA TEMPS QUE VOLIA ESCRIURE .... PERO DES DE LA FEINA ES DIFICIL ! EN QUANT TINGUI ORDINADOR A CASA ...
MOLTES FELICITATS CUKI PERO EN ESPECIAL A LA MARE PER TOT L'ESFORÇ QUE FA DIA A DIA PER TIRAR ENDEVANT UNA PRECIOSA FILLA ! TU VALES MUCHO EHHH !!!
US ESTIMO MOLTISSIM !
MOLTS I MOLTS PETONS, VANE.