martes, 24 de junio de 2008

... Encara estàs per aquí, veritat???...


... Estic segura que sí, perque ho noto! I la Tanik és recorda molt i molt de tú! Recordes, quan jugaveu a futbol a Castelldefels mentre el River corria per allà?? Si veiessis a l'Eric (segur que l'has vist)... Sempre parla de tú i els teus trens!! Sis anys són molts anys, però mai deixarem de pensar en tú! Sempre estaràs amb nosaltres...
T'ESTIMEM AVI!


P.d.: Vàrem fer la rotonda amb aquesta cançó a tot volum per a tú!! Sí ja ho sé... Ho vas veure, oi???

1 comentario:

Anónimo dijo...

Avi encara menrecordo de quant tu i jo jugavem a futbol a castelldefels a casa la iaia, jo encara m'henrecordo de quant tenies els trens electrics i em deixaves fer servirlos a vegades, tot i que ara en aquest moments no estiguis encara et rcordo i et recordare sempre i sempre mes.
El avi li a dit moltes coses de tu a l'Eric i el Alan es tant mono si el poguessis veure t'hencantaria jugar amb ell a futbol.

T'ESTIMEM AVI PETONETS

TANIK 2008 !!!!!!