martes, 5 de febrero de 2008

Aparteu les criatures...

....Com diuen els castellans...lo prometido es deuda... m'ho heu demant per email i la Núr vinga, cada dia...Gemma que tens el blog abandonat. A més com que el Pepón ja és a Ses Illes...ha d'estar informat... que no m'enrotllo més...jajajajaja....

Aquí les fotos ... http://picasaweb.google.es/gemma.casadella/WeGoSnowing

He d'escriure tantes coses que no sé per on començar....jajajajaja...podem començar per la SingStars sesion ...jijijijijijiji.....ho sento Núriaaaaaaaa....però jo canto pitjor que tu així que...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Em sembla que de totes les que vam arribar a cantar (perquè com va dir l'Óscar, jo va ser agafar el micro i no deixar-lo!! hihihi) aquesta és l'única que se salva! Bé! La que vam cantar d'Amaral ens va quedar de conya, llàstima que no estigui gravada...
Quin cap de setmana! Em sembla que deu ser el més fructífer fent deures que he tingut des que vaig començar el postgrau...
... ho deixarem en interessant??

Anónimo dijo...

Lo de cantar bé la d'amaral, o deixarem per tu! perque el que és jo, cantar bé...res de res...jajajajaa...ara bé, m'ho vaig passar de conya cantant amb algú més gran de 10 anys !!!!jajajajaja...
:-D
Gem

Anónimo dijo...

Como me gustó ese día... a ver cuando lo repetimos

Anónimo dijo...

Guapooooooooooo!!!!!!!! que ilu saber de ti !!!! aunque ya ves que por el gaim te voy enviando tonterias...es que cuando veo el gaim abierto en el pc de Jordi no puedo resistirme a decirte algo!!!!!!...jejejejeje...te echamos de menos ! k lo sepas!, si tenemos que organizar otra quedada!!!!...en la nieve? o en Zaragoza??, yo voto por montar una visita a Zaragoza!!!(expo Zaragoza 2008), o antes???, o a Salou??, o ke mas da! la cuestión es quedar y pasarlo bieeeeeeeennnnnnn ;-))

Anónimo dijo...

Por cierto !!!!! como tienes la nariz????? ;-))